Основні завдання відділу
Основними завданнями відділу є:
- здійснювати прийом громадян з питань соціального захисту населення у приміщенні відділу;
- проводити інформаційно-просвітницьку роботу серед населення, спрямовану на підвищення обізнаності з питань прав та гарантій у сфері соціального захисту;
-надавати консультації громадянам з питань соціальної підтримки шляхом співбесіди, визначати потреби громадян у соціальній підтримці;
-здійснювати прийом заяв з необхідними документами для забезпечення санаторно-курортними путівками, одноразовою матеріальною допомогою, яка фінансується за рахунок коштів Брусницької об’єднаної територіальної громади, на державні соціальні допомоги, компенсації, грошові виплати, пільги, субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян;
-перевіряти правильність заповнення заяви, оформлення та повноти документів, що підтверджують право заявника на відповідний вид соціальної підтримки;
-реєструвати прийняті заяви та документи на надання послуг із соціальної підтримки населення, які визначені діючими законодавчими і нормативно-правовими актами, у відповідному журналі;
-формувати особові справи та передавати їх до управління соціального захисту населення;
-видавати отримувачам повідомлення про прийняті рішення відповідно до поданих заяв.
Роз’яснення щодо призначення, перерахунків пенсій та інших питань пенсійного забезпечення жителі громади можуть отримати дистанційно протягом робочого дня ( з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю з (8:00 до 15:45) за допомогою гарячої телефонної лінії (03730)2-13-75 Вижницький відділ обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області.
.