Платники податків можуть авторизуватися та підписати електронні документи за допомогою Дія.Підпис в Електронному кабінеті
Платники податків можуть авторизуватися та підписати електронні документи за
допомогою Дія.Підпис в Електронному кабінеті
Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють, доступ до
приватної частини «Електронного кабінету» https://cabinet.tax.gov.ua/, яка є індивідуальною
персоніфікованою вебсторінкою користувача, надається після проходження користувачем
електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису,
отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через
Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за
допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету за допомогою
Дія.Підпис необхідно:
у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Дія.Підпис»;
натиснути «Отримати код» та відсканувати згенерований QR-код;
у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на
підпис документа через Дія.Підпис».
Також, здійснити вхід до приватної частини Електронного кабінету за допомогою
Дія.Підпис можна скориставшись вкладкою «Хмарне сховище» у вікні «Вхід до особистого
кабінету». З випадаючого списку в полі «Провайдер» обрати «Дія.Підпис», натиснути
«Отримати посилання» та відсканувати згенерований QR-код. Після чого, у мобільному
додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа
через Дія.Підпис».
Для підписання електронного документа за допомогою Дія.Підпис необхідно:
обрати збережений електронний документ та натиснути «Підписати»;
у вікні «Підпис документа» обрати вкладку «Хмарне сховище»;
з випадаючого списку в полі «Провайдер» обрати «Дія.Підпис»;
натиснути «Отримати посилання» та відсканувати згенерований QR-код;
у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження