Щодо порядку листування з ДПС через «Електронний кабінет»
Щодо порядку листування з ДПС через «Електронний кабінет»
Який порядок листування через Електронний кабінет та як автора електронного
листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в
контролюючому органі, та які терміни надання відповіді (на лист, запит, звернення,
консультацію тощо)?
Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють, меню
«Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати лист
(запит тощо) до відповідного органу ДПС.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням
кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача
електронних довірчих послуг.
Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автор
електронного листа повідомляється про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації
запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та
реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні» меню
«Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у
вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
При цьому відповідь на звернення, лист, запит тощо надається контролюючим органом
поштою або на електронну адресу, зазначену у зверненні у строки, визначені законодавчими
та нормативно-правовими актами, зокрема ст. 20 Закону України «Про звернення громадян»
– для надання відповіді на звернення, ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної
інформації» – для надання відповіді на запит на отримання публічної інформації та ст. 52
Податкового кодексу України – для надання індивідуальної податкової консультації.