Споживачі товарів (послуг) можуть повідомити про порушення у сфері роздрібної торгівлі
Споживачі товарів (послуг) можуть повідомити про порушення у сфері роздрібної
торгівлі
У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області інформують, покупці мають
можливість звернутись до ДПС у разі:
відмови суб’єктами господарювання щодо можливості розрахунків за придбані товари
(послуги) платіжною карткою;
незастосування РРО/ПРРО при здійсненні розрахунків за продаж підакцизної
продукції;
продажу алкогольних напоїв, у разі заборони такого продажу місцевою адміністрацією,
під час дії воєнного стану тощо;
інші порушення.
При інформуванні про факти порушень необхідно:
представитись: вказати прізвище та ім’я особи, яка телефонує;
повідомити зворотні дані для зв’язку (інформування): поштову адресу та контактний
телефон;
надати чітку інформацію про порушника: повну адресу об’єкта (населений пункт, назву
вулиці та номер будинку (споруди), назву зупинки тощо), назву об’єкта (супермаркет,
магазин, кіоск тощо), назву суб’єкта за можливості;
чітко вказати, яке порушення виявлено.
Отримана інформація буде обов’язково взята до уваги та використана при організації
контрольно-перевірочної роботи для усунення суб’єктами господарювання порушень.
Номери телефонів, за якими можна повідомити про виявлені порушення: 0-800-501-007
(безкоштовно зі стаціонарних телефонів) або безпосередньо до головних управлінь за місцем
розташування господарського об’єкту.
Також можна повідомити про виявлені порушення через сервіс ДПС «StopViolation» у
месенджері Telegram.