Запитання - відповіді щодо застосування програмного РРО
Запитання - відповіді щодо застосування програмного РРО
Які дії суб’єкта господарювання при надходженні повідомлення, що ПРРО
заблоковано у зв’язку з перевищенням строків роботи в режимі офлайн, але при цьому
є можливість відкрити зміну в Windows/Web-версії?
У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють, якщо при
використанні програмного забезпечення «ПРРО ДПС» суб’єкту господарювання надходить
повідомлення, що програмний реєстратор розрахункових операцій (далі – ПРРО)
заблоковано у зв’язку з перевищенням строків роботи в режимі офлайн суб’єкту
господарювання необхідно:
перевірити наявність інтернет-зв’язку та вжити заходів для переходу ПРРО в режим
онлайн (спробувати змінити інтернет мережу та перевірити наявність додаткових програм,
які можуть блокувати доступ додатку до фіскального сервера);
не відкривати в жодному випадку зміну в ПРРО ДПС Windows або Web-версії, оскільки
користувачам заборонено здійснювати експлуатацію ПЗ «ПРРО ДПС» одночасно на кількох
пристроях під час роботи у режимі офлайн;
перевстановити додаток ПРРО ДПС попередньо очистивши кеш, якщо в приватній
частині Електронного кабінету наявні всі фіскальні чеки проведені на ПРРО.