Документи, які повинен зберігати суб’єкт господарювання на місці проведення розрахунків при застосуванні РРО
Документи, які повинен зберігати суб’єкт господарювання на місці проведення
розрахунків при застосуванні РРО
Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області нагадують, що відповідно
до п. 4 розд. III Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що
застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого
наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 із змінами та доповненнями
(далі – Порядок № 547), суб’єкти господарювання, які використовують реєстратори
розрахункових операцій для здійснення розрахункових операцій у готівковій та/або
безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків,
жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського
харчування та послуг, а також здійснення операцій з приймання готівки для подальшого її
переказу, зобов’язані, зокрема:
- у кінці робочого дня (зміни) створювати у паперовій та/або електронній формі (крім
автоматів з продажу товарів (послуг)) фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових
операцій (абзац восьмий п. 4 розд. ІІІ Порядку № 547);
- створювати контрольні стрічки у паперовій та/або електронній формі і забезпечувати
їх зберігання на РРО (крім автоматів з продажу товарів (послуг)) протягом трьох років (абзац
дев’ятий п. 4 розд. ІІІ Порядку № 547);
- створювати в паперовій та/або електронній формі X-звіти, Z-звіти та інші документи,
що передбачені документацією на РРО, відповідно до законодавства (абзац тринадцятий п. 4
розд. ІІІ Порядку № 547);
- зберігати на місці проведення розрахунків реєстраційне посвідчення та останню
довідку про опломбування РРО або їх копії (абзац п’ятнадцятий п. 4 розд. ІІІ Порядку №
547).