Брусницька громада
Чернівецька область, Вижницький район

Створено реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг

Дата: 17.05.2023 12:25
Кількість переглядів: 110

Фото без опису

Створено реєстр надавачів
та отримувачів соціальних послуг

Суб’єкт реєстрації – Брусницька сільська рада.
Реєстратор – Височина Руслана Михайлівна, начальник відділу з питань
соціального захисту населення (0502934415); Данилюк Наталія Михайлівна –
спеціаліст I-категорії відділу з питань соціального захисту населення (0955408398).
Уповноважена особа суб’єкта реєстрації – Височина Руслана Михайлівна,
начальник відділу з питань соціального захисту населення (0502934415); Данилюк
Наталія Михайлівна – спеціаліст I-категорії відділу з питань соціального захисту
населення (0955408398).
Адреса прийому документів від надавачів соціальних послуг для
внесення до Реєстру
: Відділ з питань соціального захисту населення Брусницької
сільської ради (вул. Буковинська, 30, с. Брусниця).
https://www.msp.gov.ua/content/reestr-nadavachiv-socialnih-poslug.html
Юридичні особи та фізичні особи - підприємці, що надають соціальні послуги,
обов’язково подають:
- заяву надавача соціальних послуг за формою згідно з  додатком 3 ;
- перелік соціальних послуг, які має право надавати надавач соціальних
послуг, їх зміст та обсяг, умови і порядок отримання за формою згідно з  додатком
4
;
- відомості про дату та результати здійсненого уповноваженими органами
контролю за дотриманням надавачем соціальних послуг вимог, установлених
законодавством про соціальні послуги (за наявності).
Юридичні особи та фізичні особи - підприємці крім документів/відомостей, за
бажанням подають:
- копії штатного розпису надавача соціальних послуг і трудових договорів з
найманими працівниками;
- копії документів про освіту, свідоцтва про підвищення кваліфікації (за
наявності), атестацію, неформальне професійне навчання, фаховий рівень
працівників;
- копії посадових інструкцій працівників;
- копії особистих медичних книжок працівників;
- довідку територіального органу ДПС про відсутність заборгованості із
сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
- копію документа, що підтверджує право власності на приміщення або на
право користування приміщеннями, які будуть використовуватися для надання
соціальних послуг;
- висновок фахівця з питань технічного обстеження будівель і споруд, який
має кваліфікаційний сертифікат, про відповідність приміщення ДБН В.2.2-40:2018
“Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення”. У разі
наявності у зазначеному висновку інформації про неможливість повністю
пристосувати об’єкти надавача для потреб осіб з інвалідністю додатково подається
інформація засновника (власника) надавача за погодженням із громадськими
об’єднаннями осіб з інвалідністю про забезпечення розумного пристосування
відповідних об’єктів згідно з частиною другою статті 27 Закону України “Про
основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь