При анулюванні реєстрації платника ПДВ необхідно визнавати умовне постачання товарів та необоротних активів
При анулюванні реєстрації платника ПДВ необхідно визнавати умовне постачання товарів та необоротних активів
Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють у яких випадках необхідно визнавати умовне постачання товарів та необоротних активів при анулюванні реєстрації платника ПДВ. Відповідно до п. 184.7 ст.184 Податкового кодексу України якщо товари/послуги, необоротні активи, суми податку по яких були включені до складу податкового кредиту, не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, такий платник податку в останньому звітному (податковому) періоді не пізніше дати анулювання його реєстрації як платника податку зобов’язаний визначити податкові зобов’язання по таких товарах/послугах, необоротних активах виходячи із звичайної ціни відповідних товарів/послуг чи необоротних активів, крім випадків анулювання реєстрації як платника податку внаслідок реорганізації платника податку шляхом приєднання, злиття, перетворення, поділу та виділення.