Подання звітності — обов’язкова умова для створення електронного листка непрацездатності
Подання звітності — обов’язкова умова для створення електронного
листка непрацездатності
Електронний листок непрацездатності формуються на основі наявної в базі Пенсійного
фонду України інформації з Реєстру застрахованих осіб, яка базується на звітах
страхувальників. Тому дуже важливим є наявність інформації про трудові відносини між
застрахованою особою та її роботодавцем.
На сьогодні страхувальники звітують за своїх найманих працівників за формою
“Податковий розрахунок” окремо за кожний квартал.
09 листопада 2022 року завершилась звітна кампанія щодо подачі страхувальниками
звітності за ІІІ квартал 2022 року.
Якщо працівник захворіє після 09 листопада, при створенні лікарняного система
аналізуватиме наявність трудових відносин особи у ІІІ кварталі.
Тобто неподання страхувальником звітності за ІІІ квартал позбавить працівника
статусу застрахованої особи на дату початку періоду її непрацездатності, що в свою чергу,
може призвести до нестворення електронного листка непрацездатності.
Просимо роботодавців сумлінно поставитись до свого обов’язку стосовно подання
звітності, адже від того, яка інформація про працівника наявна в Реєстрі
застрахованих осіб, залежить в майбутньому одержання особою електронного листка
непрацездатності.