Брусницька громада
Чернівецька область, Вижницький район

ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ СТРАХУВАЛЬНИКА – НАДІЙНИЙ ПОМІЧНИК СУЧАСНОГО КЕРІВНИКА

Дата: 15.09.2022 12:25
Кількість переглядів: 284

Фото без опису

 

ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ СТРАХУВАЛЬНИКА – НАДІЙНИЙ
ПОМІЧНИК СУЧАСНОГО КЕРІВНИКА
Найкращим помічником сучасного керівника, який дозволяє оперативно
здійснювати процеси отримання та подання потрібної інформації, є
«Електронний кабінет страхувальника» на вебпорталі Пенсійного фонду
України (https://portal.pfu.gov.ua), доступний у режимі 24/7 без перерв та
вихідних днів. Тут страхувальник може самостійно отримувати електронні
довідки з даними про страховий стаж та заробітну плату працівників, подавати
відомості про їхню трудову діяльність, відстежувати відомості з Електронного
реєстру листків непрацездатності для здійснення розрахунків виплат за
лікарняними листами, а також отримувати багато іншої корисної інформації.
Для того, аби стати користувачем Електронного кабінету
роботодавця, потрібно увійти на вебпортал за посиланням
https://portal.pfu.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису
або інтегрованої системи електронної ідентифікації GOV ID.
Заощаджуйте свій час за допомогою електронних технологій,
оперативно отримуючи максимум корисної інформації у зручний спосіб.

Чи створиться Е-лікарняний, якщо захворів новоприйнятий працівник?
Ведення Реєстру електронних листків непрацездатності здійснює Пенсійний фонд
України, і формуються вони саме на основі наявної в його базі інформації про застрахованих
осіб. Отож головним чинником успішного створення електронного листка
непрацездатності та відповідних соціальних виплат за цей період є наявність в Реєстрі
достовірних відомостей.
Якщо при прийнятті на роботу нового працівника роботодавець своєчасно подав
відповідну звітність, інформація з якої автоматично вноситься до Реєстру застрахованих
осіб, то у випадку втрати таким працівником працездатності електронний лікарняний буде
створено без проблем. Відповідно, за відсутності в Реєстрі необхідних відомостей листок
непрацездатності створений не буде.
Документами, які є підставою для внесення персональних даних про працівника до
Реєстру застрахованих осіб, є «Повідомлення про прийняття працівника на
роботу/укладення гіг-контракту» та «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого
(сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них
податку, а також сум нарахованого єдиного внеску».
У випадку, якщо захворів новоприйнятий працівник, а «Податковий розрахунок» з
типом «Звітний» ще не подано, оскільки граничний термін такого звітування (40 календарних
днів від останнього календарного дня попереднього звітного кварталу) ще не настав, то
працедавець повинен подати «Довідкову» форму об’єднаного звіту з позначкою «Для
призначення інших соціальних виплат» з такими відомостями:
1. Про прийняття на роботу працівника, який захворів, – Додаток 5 «Відомості про трудові
відносини осіб та період проходження військової служби».
2. Про нарахований йому заробіток у конкретному місяці звітного кварталу – Додаток 1
«Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення)
застрахованим особам».
ВАЖЛИВО! Колишній роботодавець повинен відобразити в "Податковому розрахунку"
інформацію про звільнення, інакше система «прикріпить» Е-лікарняний звільненого
працівника до колишнього його місця роботи або електронний лікарняний взагалі не
створиться.
Отож роботодавцям необхідно контролювати правильність поданих відомостей щодо
своїх підлеглих та актуальність даних підприємства й у випадку виявлення неточностей
своєчасно вносити корективи. Важливо і самим працівникам перевіряти в Особистому
кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) персональну
інформацію та у разі виявлення помилок повідомляти керівника про потребу внесення
виправлень.

КОНТРОЛЬ АКТУАЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ - ЗАПОРУКА
УНИКНЕННЯ СКЛАДНОЩІВ З ФОРМУВАННЯМ ЕЛЕКТРОННОГО
ЛІКАРНЯНОГО
В Реєстрі застрахованих осіб на кожну застраховану особу заведена персональна
облікова картка, в якій накопичується інформація про розмір нарахованих заробітків та суми
сплачених з них внесків, отримання різних соціальних виплат, тривалість набутого
страхового стажу, розмір пенсії тощо. Перевірити ці дані та за потреби внести корективи має
можливість кожна застрахована особа, звернувшись до будь-якого територіального
відділення Пенсійного фонду України. Для цього потрібно мати при собі тільки паспорт і
довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків
(ідентифікаційний код). Найзручніше ж це робити у режимі онлайн,  зареєструвавшись на
вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) за
допомогою кваліфікованого електронного підпису або авторизувавшись на цьому сервісі
через Інтегровану систему електронної ідентифікації GovID. Авторизацію за допомогою
GovID, яка передбачає вхід на вебпортал через мобільного оператора (MobileID) або номера
банківської картки (BankID), можна здійснити як на сайті порталу електронних послуг
Пенсійного фонду України, так і в мобільному застосунку «Пенсійний фонд».
У випадку виявлення в обліковій картці некоректних відомостей (щодо прізвища, імені,
по батькові; дати і місця народження; статі; громадянства; серії та номера паспорта; номера
телефону (за згодою); адреси місця проживання) чи відсутності окремих відомостей (до
прикладу, неврахованих періодів роботи) необхідно подати до Пенсійного фонду України
Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих
осіб та документи, які підтверджують правомірність внесення таких змін.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь