Оновлено правила подання відомостей для створення і ведення Електронних трудових книжок
Оновлено правила подання відомостей для створення і ведення
Електронних трудових книжок
У липні 2022 року набули чинності оновлені правила подання відомостей про
трудову діяльність застрахованих осіб в електронній формі, затверджені
постановою правління Пенсійного фонду України від 01.06.2022 №8-3 «Про
порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових
книжок».
Зокрема, вони передбачають:
- черговість подання даних про трудову діяльність працівників в
електронній формі: насамперед слід подавати відомості про трудову
діяльність осіб, яким до настання права на пенсію залишилося 2 і менше
років, та про трудову діяльність осіб за період до 1 липня 2000 р.;
- необхідність подання тільки заповнених сторінок трудової книжки;
- порядок повторного подання трудових книжок. Уточнено, що відомості
про трудову діяльність працівника подаються одноразово. Необхідність
повторного подання відомостей виникає лише у разі потреби внесення
виправлень до раніше поданих даних, і в таких випадках потрібно подавати
тільки титульну сторінку та сторінки зі змінами;
- порядок подання страхувальником або уповноваженим представником
відомостей про місце роботи, кваліфікацію, заохочення, припинення
трудових відносин, відсутніх в реєстрі застрахованих осіб. Такі дані
подаються шляхом створення відповідного електронного запису.
Відомості для створення Електронних трудових книжок подаються
страхувальником або застрахованою особою через вебпортал електронних послуг
Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua):
- у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених
шляхом сканування;
- в оцифрованому вигляді шляхом створення відповідного електронного
запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи,
до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких
створюється запис.
Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області