Інформація щодо рішень органів місцевого самоврядування про встановлення місцевих податків і зборів розміщена на офіційному вебпорталі ДПС
Інформація щодо рішень органів місцевого самоврядування про встановлення
місцевих податків і зборів розміщена на офіційному вебпорталі ДПС
У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють, що відповідно до п.
12.4 ст. 12 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) до повноважень сільських, селищних,
міських рад щодо податків та зборів, зокрема, належать: встановлення ставок місцевих
податків та зборів в межах ставок, визначених ПКУ; прийняття рішення про встановлення
місцевих податків та зборів, зміну розміру їх ставок, об’єкта оподаткування, порядку
справляння чи надання податкових пільг, яке тягне за собою зміну податкових зобов’язань
платників податків та яке набирає чинності з початку бюджетного періоду.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, не
пізніше 25 вересня поточного року оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті зведену
інформацію про розмір та дату встановлення на відповідних територіях ставок місцевих
податків та/або зборів, а також про встановлені на відповідних територіях податкові пільги
(абзац дев’ятий п.п. 12.3.3 п. 12.3 ст. 12 ПКУ).
Зазначена інформація (у розрізі областей) розміщена на офіційному вебпорталі ДПС за
посиланням: Головна/Законодавство/Податки, збори, платежі/Ставки місцевих податків та
зборів (https://tax.gov.ua/zakonodavstvo/podatki-ta-zbori/stavki-mistsevih-podatkiv-ta-zboriv/).
Також на офіційному вебпорталі ДПС розміщено рубрику «Рішення місцевих рад»
https://tax.gov.ua/rishennya-mistsevih-rad-/.
Поряд з цим, платники податків для уточнення інформації щодо прийнятих
відповідним органами місцевого самоврядування рішень можуть звертатися до місцевої
ради, на території якої знаходяться об’єкти оподаткування.